onsdag, september 21, 2011

Rådföljare

Nu tog det sådär lång tid innan jag skrev igen. Bara för att jag ligger ensam hemma och mår dåligt, finner ingen inspiration i något förutom sorg. Varje dag får man hälsa på en lägenhetsbunden mig, jag skiter i om det är bara för att vara snälla mot mig. Bara ni kommer.

För att bota illet så skall man tydligen promenera efter måltider så man också smälter maten bättre. Jag har följt råd. Fan, va det hjälper. Under en promenad hinner jag spy på massa gathörn, stolpar och i busksnår som vilken annan pissande, kåt han-hund som helst. Sedan är maten uppe och illet har dämpats. Fri.

En passande bild till detta tycker jag hade varit just en spya, men jag brukar inte fota dem även fast det kan bli häftiga mönster på fasader. Som sådana där tavlor som var moderna på 00-talet. Dramatiska färg-kastningar på canvas.

Inga kommentarer: