lördag, december 12, 2009

Mycket dag

Jag ser fram emot mycket idag. Det är mycket som skall ställas på plats.
Under dagen skall hemmet total-städas! ALLT! Jag skall fixa saker som jag länge sagt att jag skall fixa. Jag skall också för första gången på mer än en vecka sminka mig och föna mitt hår. Låter as-töntigt men har man inte gjort det på ett tag för att man legat på hospitalet så kan det kännas bra att en dag få fina till sig lite.
I kväll väntar mina fina änglar Camilla och Anne- Sofie inne i Göteborg och en god middag.
Jag längtar ihjäl mig.

Upp och hoppa ur soffan nu Charlie, NU KÖR VI!!

5 kommentarer:

. sa...

HEJJA HEJJA!!!! Du är bäst

matilda sa...

Åh va mysigt.. :)
Hoppas ni får en trevlig kväll nu då.
Lots of love

Chaluda sa...

Tack min hjältinnor!! :)

Unknown sa...

vadå legat på hospitalet??!!

nilo sa...

Det var grymt roligt på restaurangen babe!! <3