fredag, maj 20, 2011

Ingen vet.

Jag är helt osocial i media nuförtiden. Inget skriv här eller ens ett hej på FB. Så man kan ju säga att jag blev lite anonym.

Jo, jag var ju i Paris. Åk dit snart ni. Asbilligt att resa och en fantastisk stad. Glöm inte Louvren om du gillar mästerverk! Jag shoppade också. Inte En Chanel 2.55 som jag hade lovat mig som unn i början på renoveringsperioden - Det blev H&M.

Nu är i alla fall allt klappat och klart. Lägenheten såld, ny köpt och snart råder en skriven sambolag inom familjen. Martin var den som fick bli sambon.

Charlie- och Baselfamiljen växer. Katter, sambos och fan och hans moster. Vi är inte längre tu.


























Så håller jag på att spara ut mitt hår också. Vet ej varför, men det känns för vant för mig i spegeln.
Håret befinner sig i mellanstadiet nu. Alla i mellanstadiet är fula. Man får skratta åt mitt hår nu, fast det är inte så snällt att göra det bakom rygg. Gör det med mig, jag skrattar hela tiden. Förutom när jag gråter.

Examen om två veckor, plugg på universitet och sedan Sveriges Radio igen. Nja, något får det allt bli av mig.

Inga kommentarer: