onsdag, januari 06, 2010

Snöigt

Har på riktigt villat bort mig i den lilla skogsdungen som ligger ovanför mitt lilla radhus. Allt är väldigt likt när det är så vitt och fint. Jag ville vandra lite "offroad" idag, lyssna på musik och tänka. Sedan var jag vilse. Fick följa mina fotspår. I´m a survivor!!

Såhär glad och röd om kinderna blir man när man kommit hem i välbehåll efter en hård kamp hem i snön.
Björkarna blir extra fina i snön, tänka att jag bor så nära skogen ändå.
"Sov du lilla videung" tänker jag på när jag ser denna, haha

Idag har jag gått hemma hela dagen nästan. Jag har dragit ut lådor och stökat helt osminkad och med slappkläder. Rensat. Renoverat lite också. Installerat ett fint badrumsskåp med Hollywoodlampa till. Det betyder att man fick dra el och skit så pappa fick hjälpa.

Idag fyller två av mina fina tjejer år. Anne-Sofie och Alexandra! Skall snart "slajda" ner till Nilo och fira Anne-Sofie. Vi skall mysa med "poppisar"och titta på hennes nya stora TV. Men mest utav allt hoppas jag att vi får ett fnatt och hoppar ut i snön, sådana som vi brukar få. Bang säger det så är vi 7år igen. Fast nu får vi vara ute hur länge vi vill.

Alex blir hela 25år idag! Min fina Alexandra!
Anne-Sofie blir 24år, jag fick bli hennes första kyss för i år, haha! Gött!

I alla fall är jag väldigt glad att det kom rikligt med snö äntligen. Tänk vad glada alla barn blir och nu på den lediga dagen med. Underbart!

Inga kommentarer: