fredag, januari 15, 2010

Effektiv lat-dag!

Illamående idag igen. Man kan nästan tro att jag är gravid, men det är jag INTE. Inte jag, det är bara alla andra som är det. Alla som har en man, de som jag känner i alla fall.
Aldrig får jag vara gravid igen, inte ens en katt kan jag få. Kanske i ett annat kapitel?!

Jag får städa istället. Ett rum i taget, step by step. Jag vill i alla fall städa, målet med dagen.
Men just nu ligger jag på soffan med yrsel och extrem trötthet. Kommer inte upp.
Denna helg är det Bassehelg och vi skall mysa tills vi storknar.
Man tittar på denne lille kille och blir helt förundrad. Så perfekt, så underbar och han är min.
Underbaraste känslan i världen!

Latdag passar mig perfekt. Igen. Oduschad, oborstad , osminkad och oklädd blir dagens ord.

Man skulle kunna tro att jag hade blivit misshandlad med mitt stora blåmärke på knäet. Förklaringen är pulkaåkning får några veckor sedan. Kroniskt blåmärke?

1 kommentar:

sman sa...

ohh ja vill att du ska ha en till bebe! forvanta dig att jag dyker upp nar du ar hoggravid ;)
om jag vagar denna ggn.. sist blev du hysteriskt haha
pusskissilikisspuss
(later lite snuskigt men ja ville bara saga puss pa de tva sprak jag kan)