söndag, augusti 07, 2011

Jag fotar mage med liv i

Denna vackra flicka. Rebecka. Om bara två veckor föder hon en liten son. Hon blir liksom mamma. Hon var min unga, snygga kompis som jag fick vara ung med, slira på avenyn och sådant för några år sedan. Vi var alltid snyggast. Man är alltid snyggat med henne som accessoar, helt latinsk med utstrålning som ger folk något att tänka på. Damn! 

Jag fick i alla fall fota henne i fredags. Det var mitt nöje. Massa underbara bilder fick jag på henne och hennes man.

Ingen retuschering på detta par inte. De är liksom redan perfekta.

På onsdag skall vi på ultraljud, skall vi undersöka kön tycker ni?


1 kommentar:

Karianne sa...

Självklart skall ni ta reda på könet, vi har stora förhoppningar om att ni vänder trenden. Det är dags för några flickor nu :-)Vi är ju såååå nyfikna nu! Kram