torsdag, juni 16, 2011

Mobilt

Här ligger jag och får näring.

Skulle bara åka in för att få illamåendemedicin men fick visst stanna över natt för tankning.

Min iller har besudlat mig på mig. Till och med risig har jag blivit - grå.
Fan va jag skall tvinga den till att bo hemma länge som straff.

Illa mår jag än och i kväll skall jag fota morgongänget i P4 Göteborg. De har nya programledare, Harald Treutiger och någon Cecilia som jag säkert är för obildad för att känna till.

Tur att jag är tankad då!

3 kommentarer:

Maja sa...

Stort stort grattis till bebben!!
Fan va kul för er & för fina Sebastian...
Kommer sakna han nu när han slutar!
Hoppas illamåendet ger med sig snart så du kan
Njuta istället :-)
Kram på er!

Chaluda sa...

Tusen tack Maja! Ja, det blir en efterlängtad liten bebis :) Illamåendet kan dra åt skogen tycker jag, förstör glädjen med livet, haha!
Basse kommer sakna er massa också, han vill inte börja skolan :(
Vi ses väl imorgon på kakbuffén? Kram!

Jessica sa...

Stort grattis vännen! Vad kul för er. Puss