måndag, september 28, 2009

Vad gör jag?

Skulle tvätta mellan 16-19 idag.

Jag har tappat min nyckel någonstans så jag kan inte boka. Jag lade i en tvätt 16 och kom tillbaka 17. Då hade någon idiot bokat min tid, tagit ur min tvätt och nyckeln till torkrummet. Måndagar är mina enda tvättdagar, som jag möjligen kan tvätta. Och också min enda lediga dag nuförtiden.

Nu ligger i alla fall min tvätt, blöt i tvättstugan. Basse ligger och sover och vi åker hemifrån kl0730 i morgon. Vad i helvete skall jag göra nu. Den kan ju inte ligga där och mögla.
Hur skall jag hämta tvätten och få den torr?

Jävla skit!

Jag hatar också I-landsproblem.

2 kommentarer:

Patric sa...

Vilket pucko. Jag tror att enligt lag så får ingen göra så med dina kläder ÄVEN om dom nu skulle ha tvätt-tiden. Jag skulle kräva dom på pengar för att jävlas tillbaka =)

Chaluda sa...

Haha, tycker du jag skall böta dem? Måste ju ha något/någon att hota med då. Får rota i gamla kontakter.. I alla fall blev jag väldigt ledsen. Jag hade ju inte ens tvättat färdigt :(