söndag, september 06, 2009

huuu!

Nu kan jag andas ut, nu är allt på plats. Min son är hemma!

Jag har saknat honom mer än någonsin. Johan har haft honom lite mer nu eftersom att de har varit på lite semester. Tänker så mycket på hur Basse känner när vi är borta en längre tid. Hur saknar han oss? Mår han också dåligt? Jag märker när Basse har saknat mig mycket, han klappar mig alltid i ansiktet mycket då. Alltid, har alltid gjort. Det har han gjort hela kvällen nu. Det var tur att jag fick honom lite tidigare efter att ha fått böna och be. Vi har myst, bara jag och Basse. Hyrt film som vi älskar att göra när vi myser. Vindruvor och äppleklyftor enligt tradition.

Om alla hade älskat som jag hade det inte funnits krig i denna värld, det kan jag lova.

Min Basse 1år

2 kommentarer:

ullmoln sa...

åh vad fint. och så mysigt med egna traditioner. vad häftigt det måste kännas ändå, att ha en egen liten familj och börja om helt från början med traditioner och sånt. inte bara ta sådant från sin egen uppväxt utan skapa Egna! <3
Kram

Chaluda sa...

Det är underbart! Något att rekommendera faktiskt!