tisdag, september 08, 2009

Mejkin History!

Är så glad för min blogg. Det bästa jag vet är att titta tillbaka och läsa vad jag tyckte och tänkte innan idag. Bilder, berättelser och underbara minnen. Viktiga saker att minnas som kärlek, vänskap och partaj. Var lite ledsen när jag slutade blogga ett tag men bestämde mig för att skita i allt och göra vad jag vill. 

Jag skriver alltså inte blogg för att bli känd, tjäna pengar eller stajla. Jag har lite krav på er läsare. Bloggen är till för mina vänner, min familj eller andra som tycker att jag är inspirerande eller bara intressant. Jag skall alltså tillföra något till er vardag annars kan ni sluta läsa tycker jag. Slösa inte bort er tid liksom.

Snart har jag bloggat i ett år och har under kvällen läst igenom lite snabbt. Vilket år jag har haft. 
Barn har fötts, vänner har kommit och gått, kärleken likaså, Basse hur vuxit och även jag- får man hoppas. Ni läsare har varit skrämmande många och ibland minst lika skrämmande få. 

Hur länge jag kommer blogga vet jag inte, men jag bryr mig inte om att bloggtrenden är förbi. Jag fortsätter att skriva. Vill att Basse skall läsa detta någon gång med vuxna ögon. Hade varit något. Vem vet, så kanske det blir?
gger upp en bild till mig själv som jag kan titta snabbt på när jag får tråkigt och längtar på jobbet.

1 kommentar:

klumpeduns sa...

vilken fin bild :)
shit, han ser riktigt stor ut ju!