lördag, september 26, 2009

Goss!

I detta nu ligger mina absoluta favoritkillar och sover hemma hos mig.
Sebastian och Hampus. Kusiner. Jag hoppas att den kommer att ha en riktigt bra relation, så nära syskonrelation det kan bli. Jag hoppas också att jag inte blir en vanlig moster som man hälsar på och spelar Bingolotto, med Polly som tilltugg, hos ibland utan en moster man kan vända sig till med allt.
Jag kan inte ge er mycket materialistiskt mina pojkar men lovar att ge er något som betyder mer än så. Uppmärksamhet och oändlig kärlek. Älskar er så ofantligt mycket!

Nu så kommer mina fina tjejer snart. Jag har förberett med tända ljus och gott tea.
Insåg precis att fler bilder tillsammans med dem behövs. Denna är från i somras när vi låg på en filt inne i stan under Gothia och busade.

Inga kommentarer: