torsdag, september 24, 2009

Min bästa gubbe!

En vis vän till mig har talat. Jag hade lika gärna kunnat säga det till mig själv, men man lever inte alltid som man lär.

Dags att börja kämpa Charlie. Sluta surta runt på en räkmacka och kämpa ordentligt igen.
För det du vill.
Jag vet egentligen vad jag vill men har aldrig vågat hoppas på det, det är för jobbigt, för mycket tid, för mycket uppoffringar helt enkelt.

Jag har det senaste året endast kämpat för dagen, för att få ihop vardagen. Det är inte lätt det heller skall jag säga. Men framtiden har endast funnits i mina drömmar. Inte i mina planer eller i mina handlingar. Nu vill jag bara ha svar från lägenhetsköpet och sedan så kör jag. På whatever, men jag kör. Kämpar på, på framtiden framför allt.

Först och främst- jag vill flytta. Att det skall ta så lång tid att få igenom det häringa köpet gör mig förgalnad.

Vis man räddar dagen!

2 kommentarer:

matilda den snygga sa...

Ikväll är de vi två bejbii.. <3<3<3

caamilla sa...

jag gillar vis man!!! jag säger som nike: you are your only limit!!r